Bivalyos Tanya Kft.
foglalkoztatásbővítés projektje.

GINOP-5.3.12-19-2020-00369
Foglalkoztatásbővítés a Bivalyos Tanya Kft-nél
- a kedvezményezett neve: Bivalyos Tanya Kft
- szerződött támogatás összege: 15 293 880 Forint
- a támogatás mértéke: 70%
Projekt tartalmának bemutatása:
A Bivalyos Tanya Kft. 2013-ban alakult magánszemélyek által, közel 20 éves szakmai tapasztalatra alapozva. Fő célunk, hogy jó minőségű, megbízható élelmiszereket, gyógyhatású- és étrendkiegészítő készítményeket juttassunk el az egészségtudatos és igényes fogyasztókhoz.
Export tevékenységet végzünk Olaszország, Nagy-Britannia, Németország és India felé. A társaság bővítette az utóbbi időben a kereskedelmi tevékenységét. Több, mint 300 üzletet látogatunk saját kereskedelmi képviselőinkkel és szállítjuk részükre az árut. Minőségi munkánkra jellemző, hogy évek óta vásárlónk a Pick Szeged Zrt., az Auchan Magyarország Kft., az Aldi Magyarország Kft., a CBA, a Reál üzletláncok, a Mediline, a Herbaház, a Bijó nagykereskedések.
A társaság a kereskedelmi tevékenységének fejlesztésére fordította figyelmét és erőforrásainak nagy részét, így létszámunk bővítése indokolttá vált. A szervezetünk növekvő létszáma mellett növekszik a szellemi foglalkoztatottak aránya is. Jelenleg társaságunk 11 főt foglalkoztat a következő munkakörökben:
– Váraljai Tamás – ügyvezető, felsőfokú végzettségű, 20 év szakmai tapasztalattal rendelkezik gazdasági szervezetek vezetése és projektek lebonyolítása terén
– Váraljai László – felsőfokú végzettségű, Gödöllői Agrártudományi Egyetem és Szegedi Tudományegyetem, okleveles közgazdász, 10 év méhészeti gyakorlat és 6 év gyakorlat élelmiszeripari üzem vezetésében
– Csókási Sándor – felsőfokú végzettségű, Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar, Élelmiszeripari főiskola, 7 év gyakorlat élelmiszeripari gyártás és minőségbiztosítás területén
– 1 fő értékesítő, 1 fő gyártási műszakvezető, 2 fő termékgyártó, 2 fő raktáros, valamint 2 fő kisegítő
Kifejezetten nagy hangsúlyt fektetünk pályakezdők foglalkoztatására és betanítására. A Szegedi Tudományegyetem diákjait rendszeresen fogadjuk, valamint szakdolgozat témák kidolgozásában is segítségükre vagyunk.
A projekt keretében összesen 3 fő munkavállalót vettünk fel az alábbi munkakörökre, munkafolyamataik bemutatásával:
– 1 fő kereskedelmi vezető: felsőfokú végzettség, szakirány: kereskedelem vagy élelmiszeripar az elvárás
Az ő feladata az új szolgáltatási tevékenység bevezetése, elindítása, valamint megfelelő működtetésének megszervezése. Kialakítja az árazási rendszert, vezetői információkat biztosít és koordinálja a kereskedelmi területen dolgozók munkáját.
– 1 fő értékesítési asszisztens: minimum középfokú végzettség, szakma: kereskedelem vagy közgazdasági vagy egyéb, és informatikai ismeretek volt az elvárás
Feladata az online áruház naprakészen tartása, a bejövő megrendelések megfelelő kezelése, valamint a számlázás
– 1 fő beszerző: minimum középfokú végzettség, szakma: kereskedelem vagy közgazdasági vagy egyéb, és informatikai ismeretek volt az elvárás
A beszerző kolléga feladata a készletekkel kapcsolatos információk beszerzése, kommunikálása, a beszállítókkal való kapcsolattartás, valamint automatikus rendelési javaslatok tétele
Projektünk megvalósítási helyszíne vállalkozásunk székhelye – 6783 Ásotthalom, Bartók Béla u. 31. – alkalmas volt a projektben tervezett tevékenységek megvalósítására. Az ingatlan minden irányból jól megközelíthető, a telken, illetve közvetlen környezetében a gépjármű parkolás biztosított. A 2086 m2-es telken található 307 m2 hasznos alapterületű, földszintes központi épület és a 40 m2-es melléképületek. Az ingatlan teljes közműellátottsággal rendelkezik.
Az élelmiszer nagykereskedelmi tevékenységhez és a csomagküldő kiskereskedelemhez kialakított terekben megfelelően megoldott az áru átvétele, tárolása, mozgatása, komissiózása, csomagolása és expediálása.
A megfelelő infrastruktúrán túl a vállalkozás rendelkezik a kereskedelemhez szükséges alapvető anyagmozgató berendezésekkel és integrált ügyviteli rendszerrel.
Az új munkavállalók számára a projekt keretében beszerzésre kerültek a munkavégzésükhöz szükséges számítástechnikai eszközök és irodabútorok. Ez pontosan az alábbiakat jelenti:
- 3 db íróasztal
- 3 db irodai szék
- 3 db laptop
- 3 db mobiltelefon
- 1 db multifunkciós nyomtató
Fontosnak tartjuk a szakma gyakorlásához szükséges munkavállalói kompetenciák folyamatos fejlesztését, ezért a változatos munkán kívül folyamatos fejlődési lehetőséget is kínálunk. A HR politikánk kiterjed arra, hogy támogatjuk a munkavállalóink munkakörének ellátásához szükséges tanfolyamokat, képzéseket, továbbképzéseket, ezzel is bővítve gyakorlati ismereteiket.
Csongrád megye munkaerőpiaci szempontból a közepesen nehéz helyzetben lévő megyék közé tartozik. A KSH munkaerő-felmérése alapján 2019 III. negyedévében – az országos folyamatokhoz hasonlóan – a foglalkoztatottak száma bővült, a munkanélkülieké csökkent az előző év azonos időszakához képest. A foglalkoztatási arány és a munkanélküliségi ráta egyaránt alacsonyabb volt az országosnál.
- a projekt befejezési dátuma: 2022.11.30.
- projekt azonosító száma: GINOP-5.3.12-19-2020-00369